29.06.2014

indeks kartı 6/ index card 6

5,5 x 8,5 cm ölçülerinde eski bir otobüs kartı. Önce akrilik boya ile yüzeyini kapladım.
-----------
An old bus card of 5,5 x 8,5cm dimensions. First i covered the surface with acrylic paint.


Sonra ince uçlu sabit kalemle üçgenler ekledim.
------------------- 
Then with a fine tip permanent pen i have added triangles.


Yine akrilikle, evde yaptığım bir şablonu kullanıp kesik çizgilerle bir daire çizdim. İçine de markörle daha küçük bir daire ekledim. Kendi yaptığım kırlangıç şablonu ile en üst katmanı boyadım.
----------------
I have painted an acrylic circle in dotted lines, using a stencil i have made at home. Then i have added a smaller circle inside with a marker. On top, i have painted a swallow in acrylic paint, with a stencil i have made.


Bu da kartın arkası. Tamamı akrilik.
------------
This is the rear side, all acrylics.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)