23.06.2014

her gün bir indeks kartı 2/ index card a day 2

akrilik ve daireler ile 12,5 x 19 cm indeks kartı üzerinde denemeler  ...
------------
experiments with acrylic and circles on 12,5 x 19 cm index card....


Şişe kapağını siyah boyaya daldırıp daireleri bastım. Sonra da ortalarına parmaklarımla izler bıraktım. Bir insanın parmaklarını boyaya batırıp sonra da kağıda dokunması çok rahatlatıcı. Bunun için ressam olmaya da gerek yok.
---------------
I have put a bottle lid in black paint and stamped the circles. Then i have left my fingerprints in the middle of the circles. It is so releaving to put your fingers in paint and leave marks on paper. And you do not have to be a painter to do this.


Kart üzerinde daireler arasında kalan alanları farklı renklere boyadım. Yine akrilik boya kullandım.
----------------------
I painted various colors in between the left over spaces among the circles. I used acrylic paint again.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)