21.01.2014

bir varmış bir yokmuş/ once upon a time

12x19cmlik indeks kartı üzerine akrilik boya ile bir fon boyadım./ I have painted an acrylic background on a 12x19cm index card.


Eski bir sayfayı katlayıp üzerine desenler çizdim. Sonra da makasla kestim. Basit bir şablon oluşturup bununla sarı katmanı boyadım. Yine akrilik boya kullandım./ I folded an old page and drew patterns on it. Then i have cut these with scissors. This gave me a simple stencil which i used to paint the yellow layer. I chose acrylic paint again.


En üste de yine evde asetat parçalarından kestiğim şablonla yazıyı yazdım./ On top i painted the letters with the stencil i prepared at home with acetate pieces.
 

Bu yakın bir arkadaşım için doğumgünü kartı olacak./ This will be a birthday card for a close friend of mine.

Her gün sanat no.2/ Art everyday no.2

2 yorum:

  1. kumaşlarada denemelisiniz bu şablonlarla desenleme çalışmalarını ;)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Gonca Hanım, aklımdan geçeni okumuşsunuz:) Bu arkadaşım için o şablonlarla bir çanta yapmaya hazırlanıyorum. Buraya denemeleri mutlaka yüklerim.Bakalım becerebilecek miyim...Sevgiler.

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)