21.01.2014

ada/ island

Daha önce üzerinde çalıştığım bir indeks kartını yeniden düzenledim./ I had rearranged an index card that i had worked on earlier.


Kendim evde asetat bir tabaka üzerine balık pulu desenleri kestim. Bunu kırmızı akrilik katmanı boyamak için kullandım. Üzerine de bir dergiden kestiğim gümüş gri renkli harfleri kolajladım./ I have cut a fish scale pattern on an acetate page at home. I used this to paint the red acrylic layer. On top i collaged silver grey letters that i have cut from a journal.


Hergün sanat no.1/ Art everyday no.1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)