14.09.2014

yüz şablonu yapmak/ how to make a face stencil

Uzun zamandır denemek istediğim bir şeydi. Internetten bir fotoğraf* buldum. 
---------
It was something that i have wanted to do since a long time. I found a photo* from the web.


Üzerine şeffaf asetat koyup markör ile ana hatları çizdim. Sonra da çizgileri falçata ile kestim. 
---------
I have put a transparent acetate sheet on top and traced with a marker. Then i have cut it out with a blade.



İlk deneme için hiç fena değil...
---
Not bad for the first trial...


 Daha karmaşık parçalara geçebilirim diye umuyorum. Aklımda bir sürü fikir var.
--------
I hope to proceed with more complicated stencils. I have so many ideas.


* Fotoğraf bana ait değil, yukarıda bağlantısını verdiğim web sayfasında, Danny Santos tarafından çekilmiş.
* The photo does not belong to me. I found it on the web site i have linked above. It was shot by Danny Santos.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)