31.01.2016

şiirli cumalar/ poem fridays 29.01.2016

Biraz gecikmeyle...

MÜJDE

Kuşlar haber verdi bana kuşlar
Gelecekte bir şeyler olacak
Gün dilediğimiz gibi doğar
İnsan yüzümüz güler olacak

Neden sonra nehir yatağında
Kurt ininde kuzu otlağında
Dünya dirlik düzenlik çağında
Düşle gerçek beraber olacak.

Cahit Sıtkı Tarancı

----------
With a little delay...

GOOD NEWS

The birds had told me the birds
Something's gonna happen in the future
The day will rise as we wish
Our human faces will be smiling

After a while the river will be in its bed
The wolf in its cave the lamb in its pasture
The world in its age of peace and order
The dream will be together with veracity

Cahit Sıtkı Tarancı

2 yorum:

  1. Öyle bir ilkyaz ol ki korkut yaprakları,
    Öylel bir son yaz ol ki tut yaprakları,
    Sararıp dökülürken güz rüzgârlarında
    Ardında savrulsunlar, unut yaprakları.
    Sevinçlerinde onlar vardı,, hüzünlerinde onlar
    Seninle yeşerdiler, seninle soldular..
    Olsunlar senden sonra da umut yaprakları.


    Özdemir Asaf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özdemir Asaf'ı çok severim. Bugün de bir Asaf şiiri yazacaktım, sonra dedim ki hep onu yazıyorum bugün de başka biri olsun :)Ama Özdemir Asaf yine yolunu bulur, buraya gelir :)Teşekkür ederim.

      Sil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)