11.02.2015

Her güne bir desen 7 ve DLP/ A pattern everyday 7 and DLP

Şubat ayı desenlerine devam. DLP için 31 Ocak-06 Şubat haftasının sayfası.
Ocak ayı konusu: Boş sayfa ve onunla yüzleşme yolları!
Ocak 31
Sanat Egzersizi: altlık kağıt (çalışırken masanızın üzerini koruyan, mürekkeple boyayla kaplanan müsvedde kağıt)
Günce Egzersizi: İleride neler olacak? 

Sayfayı yine parmaklarımla akrilik kullanarak boyamıştım. (Arada parmaklarımı temizlemek için başka bir kağıt kullanmıştım, bu da altlığım oldu.) Beyaz markör ile üzerine bu senenin hayallerini, planlarını yazdım. Yazıyı iki farklı yönde çakıştırarak yazdığım için okunması mümkün değil. Önemli olan yazılmış olması yani kafamdan çıkması. Ve parlak renkli zemin üzerinde belli bir desen oluşturması. Altlık kağıdı alıp birkaç daire kestim. En üste de onları ekledim, bitti.
------------
February patterns continued. And the page for DLP 31 January-06 February.
January Theme: The Blank Page and How to Face It!
January 31
Art Challenge:  Under Paper (paper on your work table that gets all inky while you work)
Journal Prompt:  What Lies Beneath?


I have painted the page with my fingers using acrylics. (As i worked i cleaned my fingers on a spare sheet which became my under paper) I have written my dreams and plans for this year on top with a white pen. As i have written my text stacked it is not readable. The point is to write thus get it out of my head. And to make a pattern on the bright colored background. I took the underpaper and cut a few cricles. Pasted them on top and called it a page.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)