4.05.2015

yerdeniz etiketler/ yerdeniz tags

Diktiğim çantalar için karton etiketler hazırladım. Önce bilgisayarda gerekli bilgileri yazıp kalın (bristol) kağıda çıktı aldım.
----------
I prepared cardboard tags for my handmade bags. First i wrote the necessary information on the computer and printed on thick (bristol) paper.


Sonra arka yüzü akrilik boya yardımı ile parmaklarımla boyadım.
----------
Then i painted the back face with my fingers using acrylic paint.
 

Etiketleri kestim. Köşelerinden bir delik açtım.
---------
Then i have cut the tags. I have punched a circle in the corners.
 

Ve her birinin ortasına "Yerdeniz" ismini akrilik boya ile damgaladım. Damga olarak kurabiye kaşesi kullandım :)
-----------
And i have stamped "Yerdeniz" in the middle of each one of them in acrylic paint. I used cookie stamps to put the name :)


It says "Hello. This bag is designed for Yerdeniz Design by Özge Başağaç. It was painted on natural fabrics and sewed carefully. This is why it is unique in the world :) Only hand wash with cold water and soap. Frequent washing fades the colors. Yerdeniz is the trademark of Yerdeniz Architecture Restoration Design Ltd. Co."

2 yorum:

  1. Özgecim çanta konusunda markalaşmaya doğru gidiyorsun,tebrik ederim çok da güzel oluyor,ellerine sağlık...Biliyor musun bilmiyorum , Niarmena markasıyla çanta yapan Nihan Satıroğlu var,onun çantaları da doğal kumaş ve nakış işliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Minik adımlarla ilerliyorum. Ama daha uzun bir yolum var:) Nihan Hanım'ı bilmiyordum, sizden öğrendim. Bakacağım çalışmalarına.

      Sil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)