30.03.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 54

Prompt6ix no.10 ipuçları:
1.şarkı sözleri
2.müze
3.kaleidoskop
4.etiket
5.limon yeşili
6.bant

Sayfayı suluboyayla kaleidoskop renklerini kullanarak (sarı,yeşil, pembe,mor,kırmızı) girdap biçiminde boyadım. Ella Fitzgerald'ın "Let's Do It Let's Fall in Love" şarkısını dinliyordum. Onu yazıp resimlemeye karar verdim. Sulu boya ile bir kuş, ispanyol flamenko dansçısı, Amsterdam müzesi ve fasulye bitkisi çizdim.(Niye bunlar diye soranlar şarkı sözlerine bakmalı:) Araları da marker ile yazdığım şarkı sözleri ile bağladım. En son dairesel bir etiket yapıp şarkının adını yazdım. Üzerine de bant yapıştırıp Ella Fitzgerald yazdım. Sayfa tüm sözleri yazmaya yetmedi.



Prompt6ix no.10 clues were:
1.lyrics
2.museum
3.kaleidoscope
4.tag or label
5.lime green
6.tape

I painted the page with watercolors in a swirl pattern using kaleidoscope colors (yellow, green, pink, purple, red). I was listening to Ella Fitzgerald's "Let's Do It Let's Fall in Love". So i decided to visualize it. With water colors i drew a bird, a spanish flamenco dancer, Amsterdam museum and bean plant. (Those of you asking why these are picked should see the lyrics:) I tied all by writing the lyrics with marker in between. Finally i made a circular tag to write the name of the song. I added a tape and wrote Ella Fitzgerald. The page was not enough to write all the lyrics.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)