6.05.2015

bahçeden/ from the garden

Bu fotoğrafları haftasonu çektim. Güneşle toprakla içiçe çok güzel bir haftasonuydu. 30 tane petunya ve horoz ibiği fidesi diktim. Bir de büyük ortanca. Kışın üst dalları kuruyan limon ağacını budadım. Pazar akşamı bahçeyi bırakıp eve ve işe dönmek istemedim. Sonra pazartesi günü çok yakın bir arkadaşımın ablasının vefat ettiğini öğrendim. Çok üzüldüm. Hani Cemal Süreya der ya "her ölüm erken ölümdür", bu gerçekten öyle bir ölüm. Hem ani hem erken. Sürekli küçücük şeyler için endişe etmekle geçiyor ömrümüz. Asıl sevdiklerimize ne kadar az zaman kalıyor...Kelimeler de tükeniyor bazen. Bu fotoğraflar hem bana hem size iyi gelsin olur mu...
----------
I took these photos on the weekend. It was a very beautiful weekend filled with sun and soil. I planted 30 petunia seedling. And a big hydrangea. I pruned the lemon tree, whose upper branches dried during the winter. On Sunday I did not want to leave the garden to turn back home and the work. Then on Monday i heard that the elder sister of a very close friend of mine had died. I felt so sad. Poet Cemal Süreya says "every death is early", this death was such a one, both sudden and so early. We spend our lives constantly worrying for little things. And we leave so little time for the ones we love. Sometimes words are not enough. I hope these photos may heal me and you...














2 yorum:

  1. Ortancaların rengi şahane,çilekler olmuş bile..Petunyayı çok severim,ben de diktim biraz..sabır diliyorum arkadaşına..Bir blogırın öldüğünü duydum çok üzüldüm (Cihanın Bahçesi ) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Nuray Hanım. Geride kalanlara sabır ve sağlık dilemekten başka çare yok. Sevgiler.

      Sil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)