29.05.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 77

Prompt6ix no.19
1.yol
2.yaprak eskizi (yapraklarla tüylerin benzerliğini düşünürken balkona düşmüş bu güvercin tüyünü kullanmaya karar verdim, hem rengi de griydi...)
3.damlalar (bir notun üzerine sulu boyaları damlattım ve daire biçiminde kestim)
4.şablon baskı daireler (gri akrilik ile bir şie kapağını bastım)
5.gri
6.haiku (haiku bir çeşit şiir ben de Hayyam'ın rubailerinden birini kullandım, turuncu daire üzerinde spiral biçiminde yazıldı. Omer Hayyam 1048-1131 tarihleri arasında yaşamış önemli bir matematikçi ve filozoftur)

Ben olmayınca bu güller, bu serviler yok.
Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok.
Sabahlar, akşamlar, sevinçler tasalar yok.
Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok.

------------------
Prompt6ix no.19
1.road
2.leaf sketch (thinking about the similarities of leaves and feathers i used a fallen feather of a pigeon from our balcony, besides it was grey)
3.drips (i dripped watercolor on a note and cut a circle)
4.stamped circles (i stamped a bottle lid in grey acrylic)
5.grey
6.haiku (as it is a poem i used a quatrain of Hayyam instead, on the orange circle.Omer Hayyam was an important mathematician and philosopher who lived between 1048-1131)

If i don't exist these roses, these cypresses do not exist
Neither the ruby lips, beautiful scented wines
Nor the mornings, nights, joys, sorrows
The world exists as long as i think, if i don't exist it doesn't exist.


(I had to translate the poem:)

 sonbahar/ autumn

2 yorum:

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)