13.01.2018

2017 Aralık damgaları 3. bölüm/ 2017 December stamps Part 3

Geçtiğimiz Aralık ayında Julie Fei Fan Balzer'ın düzenlediği #carvedecember damga üretme etkinliğine katılmıştım. 23-24 damga ile ayı kapattım. Çoğunlukla geleneksel çini desenlerini kullanmayı düşünmüştüm. Ama arada başka desenler de çalıştım. Bu hafta son bölümü yayınlıyorum.
------------
Through December i joined Julie Fei Fan Balzer's stamp making challenge #carvedecember. I have completed the month with 23-24 stamps. In general I planned to work with traditional china patterns. But there were also contemporary forms, too. This week i am publishing the last part.
 
 Çiçek. Aralık ayı damgaları #carvedecember 17. gün. Kağıt üzerine ıstampa mürekkebi. 
----------------
Flower. Carve December stamps day 17. Stamping ink on paper.
 Kaldırım taşlarından esinlendim.Aralık ayı damgaları #carvedecember 18. gün. Kağıt üzerine ıstampa mürekkebi.
---------------------------
Inspired by sidewalk tiles. Carve December stamps day 18. Stamping ink on paper.
 Çintemani. Geleneksel çini deseni. Aralık ayı damgaları #carvedecember 19. gün. Kağıt üzerine ıstampa mürekkebi.
------------------
Çintemani. Traditional Turkish china pattern. Carve December stamps day 19. Stamping ink on paper.


 Çini deseni. Aralık ayı damgaları #carvedecember 24. gün. Kağıt üzerine ıstampa mürekkebi.
--------------------
 Traditional Turkish china pattern. Carve December stamps day 24. Stamping ink on paper.
Damgalarımı Ocak ayında Anika Stormer'ın desen yapma etkinliği #patternjanuary için kullanmaya başladım. Ve bisküvi tabaklar üzerinde çalışıyorum. Haftaya onları paylaşacağım.
Bu arada Julie etkinliği değerlendirdiği yazılar yayınlamaya başladı. Benim de olduğum ilk bölüm burada. İkinci bölüm de burada.
-------------------------
I have started using my stamps for Anika Stormer's pattern making challenge #patternjanuary. I am working on bisque plates. And I will start sharing them next week. 
By the way Julie started posting a round up of the challenge. The first part which also includes me is here. Second part is here.

9 yorum:

  1. You have really found your niche with making stamps. All so lovely.

    YanıtlaSil
  2. I simply can't believe you have created these. Each one is even more lovely than the next. I agree that you have found your niche. They are fabulous.

    YanıtlaSil
  3. Wonderful artwork! I love the stamps you created!

    YanıtlaSil
  4. Add me to your fan club, Ozge. These are beautiful.

    YanıtlaSil
  5. I like where these are going... very nice!!

    Peace Giggles

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)