20.04.2015

52 haftada baskı yapmak 9. Hafta / 52 weeks of printmaking Week 9

Bu hafta kumaşı katlayarak yapılan "shibori" tekniğini denedim. Normalde boya olarak indigo kullanılıyor ama ben akrilik boya kullandım. 
Önce kumaşı ütüleyerek katladım.
----------
This week i tried "shibori" technique. Normally indigo is used but i used acrylic paint.
First i started by folding the fabric via ironing.



Katlanan kumaş biraz kalın olduğu için çengelli iğne ile tutturamadım. Çaprazlama dikiş attım.
--------------
As the folded fabric was a bit thick i cut not put a safety pin. So i made a cross stitch.

Üçgen kumaşın sadece kenarlarını akrilik boya-kumaş medium-su karışımına batırdım. Kullandığım kap bir dondurma kutusunun kapağı.
---------------
I dipped the edges of the folded triangle fabric into the mixture of acrylic paint- fabric medium- water. My container is the lid of an ice cream box.


Ve işte sonuç:
-----------
And the results:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)