23.09.2014

plaj şemsiyesi/ beach umbrella

Bu kağıt egzersizi Daisy Yellow blogunun sahibi Tammy Garcia tarafından tasarlandı. Sayfayı bantlayarak belli bölümleri maskelemek mümkün. Ben boş bir sayfa yerine mavi akrilik ile boyadığım bir sayfayı kullandım. Beyaz akrilikle üzerini boyadım. Böylece bantları kaldırdığımda  beyaz-mavi çizgili bir sayfa oluştu. Beyaz bölümlere siyah keçeli kalemle bir şarkının sözlerini yazdım. Sonra da bazı harfleri kırmızı ile boyadım.Yeni Türkü'nün "Başka Türlü Bir Şey" şarkısı aslında Can Yücel'in şiirinden uyarlanmıştır. 

"Başka türlü bir şey benim istediğim
Ne ağaca benzer ne de buluta"
-------------
This paper prompt had been designed by Tammy Garcia of Daisy Yellow blog. It is possible to mask the page with tape. I have started out by an already painted page with blue acrylic. I painted white acrylic in between the tapes. Thus when i removed the tapes i ended up with a blue-white striped page. I added song lyrics to the white areas. Then i colored in some of the letters with red. The Yeni Türkü song "A different kind of thing" is actually adapted from the poem of Can Yücel.

"What I want is a different kind of thing,
It neither resembles a tree nor a cloud" 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)