23.06.2014

her gün bir indeks kartı 3/ index card a day 3

akrilik ve daireler ile 12,5 x 19 cm indeks kartı üzerinde yeni denemeler  ...
------------
new experiments with acrylic and circles on 12,5 x 19 cm index card....
 

Şişe kapağı ve siyah akrilik boya ile daireleri bastım. Sonra daireleri farklı desenlerle doldurdum. Sabit siyah mürekkepli, ince ve orta kalınlıkta uçları olan kalemler kullandım.
------------------
With a bottle lid and black acrylic paint i stamped the circles. Then i filled each circle with a different pattern. I used permanent black ink pens with fine and medium tips.


 Dairelerin dışında kalan alanları turuncu akrilik boya ile boyayıp bitirdim.
-------------
I painted the leftover areas among the circles in orange acrylic.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)