8.09.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 93

Tammy'nin günlük kağıt egzersizlerine geri döndüm. Bu seferki renk ızgarası isimli bir deneme, Hanna Anderson tarafından önerilmiş. Elinizdeki yüzeyi serbest el çizgilerle ızgaralara bölüyorsunuz. Sonra da istediğiniz renklerle dolduruyorsunuz. Ben turuncu kareleri akrilik boya ile doldurdum. Diğer kısımlar ise markörler.  Yüzey olarak indeks kartı kullandım. Eskiz defterinde istediğim gibi rahat çizim yapamayacaktım. Bu egzersiz kağıtlarımı/ kartlarımı ileride hediye kartları olarak kullanabilirim diye düşündüm. Henüz bitmiş sayılmazlar ama üzerinde çalışacak bir fon olmaları açısından önemli. Hem de biraz renk terapisi oluyorlar.
-------------------
I turned back to Tammy's daily paper prompts. This time it is a trial named color grid, proposed by Hanna Anderson. You draw gridal lines over the surface and fill in with the colors you like. I filled the orange squares with acrylic paint. The rest is markers. I used an index card. As i thought the sketch notebook would somehow limit me. I am hoping to use these as gift cards in the future. They are not complete but provide a base to work on. And they form a little bit of a color therapy.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)