30.01.2013

Hergün sanat/ Art everyday :: 23

NİÇİN YAZIYORUM?
Sokrates biliyordu bunu.Sormak daha kolaydır. Üstelik, her türlü yanıttan daha güçlü sorular vardır. Sözgelimi: "Niçin Yazıyorsunuz?" Ne demeli? Varım, öyleyse yazıyorum mu? Ya da yaşamak için yazıyor ve yazmak için yaşıyorum mu? Ya da, yazıyorum çünkü başka bir iş gelmiyor elimden mi? .....Guillermo Cabrera Infante
1.meraklı
2.kuş
3.gök mavisi
4.gökkuşağı
5.pencere ya da cep
6.kalp

 Niçin Yazıyorum? / Why Do I Write?

WHY DO I WRITE?
Socrates knew it. Asking is easier. Moreover, there are questions that are far stronger than any answers.For example:  "Why Do You Write?" What to say? I exist, therefore I write? Or I write for a living and live to write? Or, I write, because I can not do anything else? .....Guillermo Cabrera Infante
 
1.curious
2.bird
3.sky blue
4.rainbow
5.pocket or window
6.heart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)