1.03.2006

gelgit

Artık aramasan da olur beni. Limandaki dalganın kıvrımlarına karıştım, yelkeni dolduran lodosa. Kuma gömülmüş bir kabuktayım. O kadar çok var ki benden istesen de bulamazsın. Yengecin bacağında yolcuyum. Sarhoşluk yalnız bize mi verildi sandın? Yükselen ay ışıyor üstüme. Islak bir ayak izi uzunluğuncaymış yaşamım. Sabah sisinde ince ve hainim. Her nefeste bir kaleyi derinden salladım. Akıntıya boyun eğen kestanenin dikenindeyim işte. Farketmeden can yakmakmış tek amacım. Bir gelişle kondum dünyanın kıyısına, bir gidişle kaybolurum...

2 yorum:

  1. selam, bloguma yazdıklarını okuduktan sonra ben de sana bir ziyaret edeyim dedim :) ikimizinde aynı şehirli olması hoş bir tesadüf..kabul etmeselerde diğerleri, biz farklıyız. değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin diyeyim o zaman:)Ben İzmir'den kopamadım.Mutluyuz burada değil mi:)

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)